Tuntikuvaukset

Beast Strong Street Workout alkeet 60min

Tee koko ympäröivästä maailmasta kuntosalisi ja heikkouksistasi vahvuudet! Street Workout -tunneilla tehdään omalla kehonpainolla suoritettavia lattiatasolla ja tangolla tehtäviä harjoitteita, jotka parantavat kehonhallintaa, kiristävät rasvaa ja kasvattavat voimaa sekä lihasmassaa. Tunnit koostuvat taitoharjoittelusta, jotka parantavat liikkuvuutta ja valmistavat vaativiin taitoihin, kuten käsilläseisontaan tai nojavaakaan. Taitoharjoitteluosion jälkeen kehitetään perusharjoitteita, kuten leuanvetoa, dippejä, kyykkyjä ja punnerruksia. Tunnit sopivat kaikille, sillä ne koostuvat erilaisista liikevariaatioista ja -kehittelyistä, joita kaikki pystyvät tekemään oman taitotasonsa mukaisesti. Street Workout -tunnille osallistuminen ei siis edellytä, että olet telinevoimistelun maailmanmestari - hyvä asenne ja vesipullo mukana riittävät mainiosti!

Beast Strong WOD 60min

Beast Strong WOD on harjoittelua edistyneemmille treenaajille, jotka ovat jo omaksuneet perusliikkeiden suoritustekniikat. Myös omalla keholla tehtävät harjoitteet ovat hyvin hallinnassa ja aerobinen kunto kohdillaan. WOD-tunnin aikana keskitytään muutamaan voimaliikkeeseen sekä aerobista kuntoa kohottavaan harjoitteluun. Ohjelmointi on progressiivista ja lineaarista, mikä edesauttaa voimatasojen tasaista kasvua ja kehittymistä.  Beast Strong WOD on fyysisesti ja henkisesti intensiivistä harjoittelua - ennen kaikkea tehokasta ja palkitsevaa.

Beast Strong WOD Basic 60min

Beast Strong WOD Basic sopii vasta-alkajille ja niille, joilla on ollut pidempi tauko harjoittelusta. Treeniohjelmat ovat hieman helpompia kuin WODissa ja liikkeiden suoritustekniikoita harjoitellaan askel kerrallaan. Tunnit koostuvat ohjelmoinnista, jota esimerkiksi MMA-taistelijat, Navy sealsit ja voimistelijat käyttävät omissa harjoituksissaan. WOD Basic sopii silti kaikille: tehdyt harjoitteet ja niiden intensiteetti ovat skaalattavissa ja valmistavat pohjaa tulevalle harjoittelulle.

Beast Strong painonnostotunti 60min

Tunnilla perehdytään painonnoston perusteisiin (tempaus, työntö) ja tehdään erilaisia tekniikkaharjoitteita sekä yksinkertaisia voimaharjoituksia (kyykyt, punnerrukset ja maastaveto). Painonnoston harjoittelu kehittää liikkuvuutta, nopeutta, kehonhallintaa sekä voiman eri osa-alueita. Tunti on tekniikkapainotteinen ja sopii erityisen hyvin aloittelijoille ja vain vähän painonnostoa harjoitelleelle. Painonnosto sopii myös erinomaisesti oheisharjoitteluksi tukemaan muita lajeja.
 

Beast Strong liikkuvuustunti - Mobbaus

Koetko haluavasi parantaa liikkuvuuttasi? Tunnin liikkuvuusharjoitukset vaihtelevat viikottain ja tuntiin sisältyy 4 - 6 harjoitusta. Liikkuvuuden parantuminen vähentää urheiluvammojen riskiä, parantaa kehittymistäsi lajisi parissa sekä mahdollistaa oikeat liikesuoritukset. Voit myös esittää omia toiveitasi tunnin aikana. 
 

Mash It Up 55min 

Mash It Up on fitnesstanssitunti, joka on luotu rakkaudesta Dancehall-kulttuuriin. Tällä tunnilla unohdat kaikki huolesi, huonon päivän töissä, ihmissuhdeongelmat ja turhat murheet. Tarkoituksena on pitää hauskaa, tuntea musiikki koko kropassa, olla hassu, seksikäs tai ihan mitä vain haluat! Sen lisäksi, että saat tanssia sydämesi kyllyydestä, tällä tunnilla tulee aivan varmasti hurja hiki!

Tunti etenee vauhdikkaasti biisistä toiseen ja pian huomaat tanssineesi kokonaisen tunnin ihan huomaamatta. Tunnin aikana opetellaan helpon tanssisarja, ja toiston ja fiilistelyn kautta kaikki pysyvät varmasti mukana vauhdikkaassa ja hauskassa menossa.

Tullaksesi tälle tunnille sinun ei tarvitse osata tanssia, sinun pitää sukeltaa musiikkiin ja päästää sisäinen voimasi irti! Mash It Up®- tunnin tarkoituksena on saada osanottajat hymyilemään, pitämään hauskaa ja ilmaisemaan itseään vapautuneesti tanssin kautta.

KikAZ! 60min 

KikAZ on reipas ja tehkas kamppailu-urheiluun perustuva tunti, joka sopii kaikille, jotka haluavat haastaa itsensä ja kokeilla rajojaan. KikAZ-tunnilla keskitytään parantamaan paitsi kuntoa, myös liikkuvuutta, tasapainoa, koordinaatiota ja nopeutta kehonpainoa ja kamppailullisia liikkeitä käyttäen. Tavoitteena vahva, nopea ja notkea keho - paras aseesi! Come and kick some...... !!! ;)

Power&Cardio 55min 

Voima on ryhmäliikuntatunti, joka haastaa liikkujan kehoa kokonaisvaltaisesti. Tunti koostuu voimaharjoitteista välineitä sekä kehonpainoa hyödyntäen. Tunti sisältää kolme osiota. Tunti alkaa lämmittelyllä, jatkuu voimaosuudella ja päättyy haasteeseen eli aerobisempaan lopputreeniin. Tämä tunti auttaa parantamaan lihaskuntoa, kehonhallintaa ja kestävyyttä. Haasta itsesi vahvaksi! Tunti sopii kaikentasoisille liikkujille.

Spinning 55min

Sisäpyöräily eli spinning on tehokas aerobinen treeni, jonka kulmakiviä ovat pyörän vastus, musiikin rytmi ja jalkojen sekä keskivartalon työ. Laji sopii kaiken kuntoisille ja –kokoisille, sillä tunnin rasittavuutta voi helposti itse säädellä pyörän vastuksen avulla. Hien saa kuitenkin takuuvarmasti päälle, ilman nivelien kuormitusta.
Easy Spinning 45min sopii aloittelijoille tai palauttavaksi harjoitukseksi. Spinning 55min –tunnilla vauhti on reippaampi.

Reisi-Vatsa-Pakara (RVP), 55min

RVP-tunnilla keskitytään reisi,- vatsa, sekä pakaralihaksiin. Tunti sisältää lämmittelyt, tiukkoja toistoja eri lihaksille sekä lyhyen jäähdyttelyn. Tunnilla käytetään vaihtelevasti eri välineitä; vastuskuminauhoja, kahvakuulaa ja kehon omaa painoa. RVP-tunti sopii kaikille kunnosta riippumatta.

Jooga 55min

Astangajoogan alkeistunti. Tunnilla harjoitellaan hengitystä, aurinkotervehdyksiä ja seisomasarjaa. Astangajooga on dynaaminen ja fyysinen harjoitus, minkä avulla saat voimaa, notkeutta, liikkuvuutta, paremman ryhdin ja levollisen mielen. Tunti sopii kaikille.

Pilates/Method Putkisto 55min

Tervetuloa Pilates/Method Putkisto -tunneille saamaan lisää ryhtiä ja voimaa keskivartaloon sekä nauttimaan liikkumisesta! Tunnit sopivat sekä aloitteville liikkujille, kuin aktiiviharrastajillekin, jotka haluavat tukea muihin lajeihinsa.
Method Putkisto Pilates -menetelmä on syvemmälle hiottu kehonhallintatekniikka, joka opettaa käyttäjälleen tarkkaa koordinaatiota ja kehon hallintaa. Menetelmän on kehittänyt suomalainen Marja Putkisto. Method Putkisto Pilates -tunneilla harjoitteet tehdään pääasiassa lattiatasossa selinmakuulla, vatsamakuulla, konttaus ja istuma-asennossa pehmeän jumppamaton päällä. Perusasioita/käsitteitä toistetaan usein ja jokainen tekee liikkeet omalla tasollaan. Lisäksi harjoitteet "rytmitetään" hengityksen avulla.

Foam Rolling 60min

Ns. putkirullaus on erinomainen tapa huoltaa kehoa (omana harjoituksenaan) tai lämmitellä/avata kireitä lihasryhmiä ennen/jälkeen treenin. Foam Rolling -tunnilla käydään lattialla eri lihasryhmiä läpi kehon omaa painoa ja rullaa apuna käyttäen. Tunti sopii aloittelijoille ja kokeneille harjoittelijoille.

LT Pump 55min

Monipuolisesti koko vartalon lihaksia kuormittava tunti, joka kehittää lihasten kestovoimaominaisuuksia. Tunnilla käytetään levytankoja ja –painoja, tunti ei sisällä askellusta. Sopii kaikenikäisille kuntotasosta riippumatta. Kuntosalitreeniä ohjattuna!

Bootcamp 55min

Yksinkertaista, mutta kovaa! Tämä aerobinen ja anaerobinen tunti sisältää perusliikkeitä: mm. hyppyjä, punnerruksia, kyykkyjä ja vatsoja, välillä muutamia toistoja mm. kuulalla ja välillä pitkiä sarjoja. Tavoitteena on hiki ja itsensä ylittäminen – tervetuloa, oli lähtökuntosi mikä vain!

Cardio&Core 55min

Sykkeennostoja ja keskivartaloa - vuorotellen ja erilaisia välineitä (käsipainoja, levytankoja, kuulaa) apuna käyttäen. Tunti sopii kaikille!

Body 45min

Perinteinen ja monipuolinen jumppatunti hittimusiikin tahtiin. Body-tunnilla treenataan koko keho läpi. Step-laudalla, pump-tangoilla ja -painoilla tuodaan tehoa ja vaihtelua treeniin. Sopii vasta-alkajille ja kokeneemmillekin harjoittelijoille.

Circuit Training 55min

Perinteikäs sunnuntai-circuit on kiertoharjoittelutunti, jossa kuormitetaan sekä lihaksia, että sydän- ja verenkiertoelimistöä. Tunnilla käytetään monipuolisesti erilaisia välineitä (painoja, kuulaa yms) sekä kehon omaa painoa. Tunti sopii kaiken tasoisille liikkujille!

Kehonhuolto

Kehonhuoltotunti on kokonaisvaltainen ryhtiä, liikkuvuutta ja notkeutta parantava tunti. Hyvänolontunnetta kehoon ja mieleen perinteisillä ja uusilla venytys- ja liikkuvuustekniikoilla. Palauttava tunti, joka sopii niin aktiiviliikkujalle kuin aloittelijoillekin.

Coreball 55min

Coreball on hauska ja tehokas tunti keskivartalolle! Tunnilla käytetään isoja jumppapalloja, etsitään ja harjoitetaan keskivartalon syviä lihaksia sekä yläselän ryhtilihaksia. Sopii kaikille!

Perhetunti 60min

Beast Strong -alue on varattu lapsiperheille lauantaisin klo 10-11, alkaen syyskuu 2016! Tunnilla ei ole ohjaajaa, vaan vanhemmat liikkuvat omatoimisesti itsekseen/lastensa kanssa. Lapset ovat vanhempien vastuulla.

Kuntonyrkkeilyn alkeet 55min

Kuntonyrkkeily on tehokasta ja hauskaa! Tunnilla harjoitellaan perustekniikoita ja tehdään lyöntiharjoituksia parin kanssa. Lisäksi mm. säkkiharjoittelua, lihaskuntoa kehonpainolla sekä kuntopiiriä erilaisilla välineillä. Sopii kaiken tasoisille liikkujille!

DanceMix 55min

Erilaisia tanssityylejä,parhaimpia listahittejä vuosien varrelta ja uusimpia megahittejä, hauskanpitoa,irroittelua, vauhtia ja iloa?
Jes, Dancemix-tunnilla pääset kokemaan nämä kaikki!
Tälle tunnille uskaltavat saapua kaikki jotka tykkäävät vauhdikkaasta ja energisestä menosta.
Tunti on selkeä, energisoiva ja tehokas. Tunnilla on iloinen valikoima erilaisia tanssityylejä. Dancemix-tunnilla ei tehdä monimutkaisia koreografioita vaan nautitaan hyvästä musiikista ja liikutaan omalla tyylillä sekä pidetään hauskaa!
Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa tanssikokemusta.

Kahvakuula 45min

Kahvakuulatreeni kehittää koordinaatiota, voimaa ja tasapainoa.
Tunnilla treenataan toiminnallisin ottein koko kropan voimaa unohtamatta
sykkeen kohotuksia ja liikkuvuutta.