AAMUPÄIVÄ TUNNIT (MA-PE)

CORE & KEHONHUOLTO 45 UUSI
Vahvistamme tunnilla rauhalliseen tempoon keskivartalon lihaksia sekä teemme liikkuvuusharjoituksia.  
Tunti sisältää lämmittelynä kehoa herättäviä liikkeitä, keskivartalon etenkin syviä lihaksia vahvistavia liikkeitä sekä pääosin toiminnallisia liikkuvuusharjoituksia. Tunti sopii kaikentasoisille liikkujille. Ohjaaja: Veera Setälä

SPIN 45 (pe aamu)
Rento Spin45 (sisäpyöräily / spinning) tunnilla poljetaan musiikin tahdissa ja ohjaajan opastuksella, eri vastuksia ja nopeuksia hyväksi käyttäen. Tunnin aikana tutustutaan pyöräilytekniikkaan, pyörän säätöihin ja ajoasentoon. Tunti sopii kaikille. Ohjaaja: Veera Setälä

KIERTOHARJOITTELU - KEVYT 55
Ma klo 10-11 1krs (Beast Strong)
Kiertoharjoittelu - kevyt on nimensä mukaisesti matalan kynnyksen jumppatunti. Tunti sopii erinomaisesti juuri liikkumista aloittaville, seniori-ikäisille tai muuten vain kevyemmästä liikkumisesta kiinnostuneille. Keskitymme tunnilla vahvistamaan keskivartaloa, lisäämään liikkuvuutta ja parantamaan sekä lihaskuntoa, että aerobista kuntoa. Jokaiselle liikkeelle löytyy vaihtoehtoja, kunkin kunto- ja taitotason mukaisesti. Saat harjoituksesta siis helpon ja mukavan, tai vähän hikisemmän - päivän kunnon mukaan! Ohjaaja: Veera Setälä

VOIMAHARJOITTELU - KEVYT 55
Ke klo 10-11 1krs (Beast Strong)
Kevyt voimaharjoitus on matalan kynnyksen voimailutunti, jossa keskitytään parantamaan lihaskuntoa helpoin ja turvallisin liikkein. Liikkeet on tehtävissä kehon omalla painolla tai eri välineitä käyttäen, kunkin taito- ja voimatasojen mukaisesti. Jokainen tunti sisältää myös liikkuvuusharjoituksia sekä keskivartaloa vahvistavia liikkeitä. Tunti sopii erinomaisesti seniori-ikäisille, voimaharjoittelua aloittaville tai vähän liikuntaa harrastaneille. Ohjaaja: Veera Setälä

ILTA TUNNIT

Intervalli 55 UUSI
Intervalli-tunti on eripituisilla intervallityöjaksoilla tehtävä, koko kropan lihaskuntoa ja aerobista kapasiteettia parantava intensiivinen treeni.Tunti on vauhdikas tunti, mutta mukaan voi tulla kaikentasoiset liikkujat - painot ja intensiteetin voi valita itse!
Ohjaajana Mikko Klöf

SPIN 45
Spin45 (sisäpyöräily / spinning) on tehokas aerobinen treeni, jonka kulmakiviä ovat pyörän vastus, musiikin rytmi ja jalkojen sekä keskivartalon työ. Laji sopii kaiken kuntoisille ja –kokoisille, sillä tunnin rasittavuutta voi helposti itse säädellä pyörän vastuksen avulla. Hien saa kuitenkin takuuvarmasti päälle, ilman nivelien kuormitusta. Ohjaajat: Maiju, Sini-Tuulia ja Veera

YOGAFUNC 75
Have fun, Get fit, Never quit!

YOGAFUNC on konseptitunti, jonka on luonut ryhmäliikunta-ammattilainen ja astangajoogaopettaja Jocke Salokorpi. YOGAFUNC-treeni on tehokas ja monipuolinen. Tuntia ohjataan motivoivaan musiikkiin, joka vaihtuu kolmen kuukauden välein. YOGAFUNC-tunnin liikkeet ja sarja perustuvat astangajoogaan, mutta tunnilla käytetään myös funktionaalisen treenin liikkeitä, esimerkiksi keskivartalon ja ylävartalon voimaosiossa. YOGAFUNC ei luonnollisesti ole perinteinen joogatunti. Jooga-asanoiden ja liikkumisen lisäksi yksi tärkeimmistä elementeistä on ilo. Tunti sopii kaiken tasoisille joogeille, myös alottelijoille. Ohjaajana: Carina

PILATES & HUOLTO UUSI
Tuntikuvaus tulossa Ohjaaja Karoliina

PILATES 55
Pilates on kehonhallintamenetelmä, joka vahvistaa keskivartalon syviä lihaksia. Säännöllisellä harjoittelulla parannat ryhtiä, tasapainoa ja nivelten liikkuvuutta. Pilates-tunti sopii kaikenikäisille naisille ja miehille liikuntataustasta riippumatta. Ota tunnille mukaan oma pilates/jumppamatto. Ohjaaja: Karoliina ja Lauriina       

YIN JOOGA 55
Yin joogassa antaudumme maan vetovoimalle, keskitymme hengitykseen, sekä jooga asanoiden kautta pyrimme vaikuttamaan syvälle kehoon, sidekudoksiin saakka. Harjoitus soveltuu erinomaisesti vastapainoksi kaikelle muulle: kovalle treenille tai stressaavaan elämäntilanteeseen. Tule hakemaan rauhaa ja hyvää oloa yin joogasta Ohjaaja: Lauriina ja Mia

KEHONHUOLTO 55 UUSI
Tällä tunnilla haetaan tasapainoa ja kokonaisvaltaista kehonhuoltoa. Alkulämmittelyn jälkeen tehdään toiminnallisia ja staattisia venytyksiä päälihasryhmille ja ryhmän mukaan voidaan keskittyä tiettyihin lihasryhmiin. Rauhallinen tempo ja liikkeisiin keskittyminen tuo kehonhallintaa ja tukee lihashuoltoa. Ohjaaja: Samuli

PUMP 55
Lihaskuntoharjoittelutunti koko kropalle levytangon ja käsipainojen avulla. PUMP tunti parantaa erityisesti lihaskestävyyttä. Liikkeet on suunniteltu myötäilemään musiikkia ja tuntirunko on suunniteltu loogiseksi ja fysiologisesti järkeväksi kokonaisuudeksi. Ohjaaja: Laura

BOOTCAMP 55 UUSI
Tämä endorfiininhuuruinen tunti tarjoaa haastetta niin keholle kuin mielellekin! Tunti sisältää lämmittelyn, lihaskuntoa ja aerobisia osuuksia eri pituisina työjaksoina. Tunnille voi tulla hyvässä tai huonossa kunnossa; liikkeistä löytyy vaihtoehtoja ja painot saat valita itse - jokainen taistelee omalla epämukavuusalueellaan ja tavoitteena itsensä ylittäminen Ohjaaja: Veera

BEAST BODYWEIGHT 55
Bodyweight-tunneilla tehdään omalla kehonpainolla harjoitteita, jotka parantavat kehonhallintaa, kiristävät rasvaa ja kasvattavat voimatasoja sekä lihasmassaa. Tunnit koostuvat taito- ja voimaharjoittelusta. Tunnit sopivat kaikille, sillä ne koostuvat harjoitteista, joita pystyy tekemään oman taitotason mukaisesti. Ohjaaja: Mikko ja Samuli

BEAST CIRCUIT 45/55
Koko kehoa haastava treeni! Toiminnallinen kierto on monipuolinen tunti, joka kehittää lihaskestävyyttä, haastaa tasapainoa sekä parantaa lihasvoimaa. Tunnilla käytetään oman kehonpainon lisäksi mm kahvakuulia, kuntopalloja, käsipainoja ja tankoja.Tunti sopii kaikille, sillä ohjaaja antaa vaihtoehtoja liikkeisiin. Ohjaajat: Mikko ja Jiri

BEAST HANDSTAND 55
Tunneilla keskitytään käsilläseisonnan perusteisiin. Tuntien aikana harjoitellaan mm. käsilläseisontaan ponnistusta, tasapainon hakua, voimaa ja oikeaa asentoa. Myös turvallista poistumista ja kaatumista käydään ohjatusti läpi. Tunnit sisältävät alkulämmittelyn, kehon aktivoinnin ja tekniikkaosion. Käsilläseisontaan ei ole lähtötasovaatimusta ja harjoitukset ovat aina muokattavissa kevyemmiksi tai haastavammiksi. Ohjaaja: Maiju H

BEAST WOD 55
Beast WOD -tunneilla harjoitellaan ohjatusti oman kehon hallintaa ja tuntemista, mielen vahvistamista, liikkuvuutta ja voimaa, tekniikkaa ja hapenottokykyä. Tunti sisältää alkulämmittelyn sekä voima ja/tai kestävyys ja/tai voimistelu -osion.
Harjoittelussa huomioidaan turvalliset nostotekniikat ja käytetään monipuolisesti erilaisia välineitä levytangosta kahvakuulaan. Tunnit sopivat kaikenkuntoisille liikkujille, kaikista liikkeistä löytyy erilaisia versioita kunkin kunto- ja taitotason mukaan.
WOD-tunnit toteutetaan yhteistyössä Beast2F-seuran kanssa. Osa tunneista on seuran ohjaamia.
Ohjaajat: Maiju S, Maiju H, Veera, Suski, Viivi, Mauri ja Jiri.